Fandom

Kill la Kill Wiki

Wielki Festiwal Kultury i Sportu

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Odcinek 17.jpg
Wielki Festiwal Kultury i Sportu to uroczystość zorganizowana w Honnō po powrocie uczniów Akademii Honnōji z Przymusowej Wycieczki Integracyjnej.

PrzygotowaniaEdytuj

Szkoła została przebudowana w ogromny stadion olimpijski. Wszystkim mieszkańcom miasta został wręczony specjalny uniform, który ci mieli założyć na powitanie przewodniczącej korporacji Revocs, Ragyō Kiryūin. Każdy obywatel miał obowiązek uczestniczyć w uroczystości - nieobecność lub nieodpowiedni strój miały być surowo karane.

Zdrada SatsukiEdytuj

Zdrada Satsuki.jpg
Gdy na festiwalu zjawili się najważniejsi członkowie Revocs - Ragyō Kiryūin, jej asystentka Rei Hōōmaru oraz Wielki Projektant, Nui Harime, wyszło na jaw, że uroczystość została zorganizowana, by umożliwić Coversom inwazję - wręczone mieszkańcom miasta uniformy uwięziły swoich nosicieli w kokonach z Żywego Materiału, które miały być później wchłonięte przez Coversów. Gdy wszyscy ludzie zostali uwięzieni w swoich strojach, na arenę wkracza Ryūko Matoi wraz z Aikurō Mikisugim i Tsumugu Kinagase. Gdy Ragyō Kiryūin do niej przemawia, Satsuki przebija kobietę swoim Bakuzanem i ogłasza rebelię. Ciska matką o przyszykowany dla niej tron i wyjawia, że Akademia Honnōji to forteca stworzona do walki przeciwko Coversom i Żywemu Materiałowi.

Inwazja CoversówEdytuj

Niebo.png
Ludzie zostają uwolnieni, Elitarna Czwórka stacza bój z Nui Harime, a Satsuki wyznaje rodzicielce, że całą prawdę o niej, Revocs i Covers wyznał jej ojciec. Kiedy dziewczyna próbuje zabić matkę, w obronie Ragyō staje Rei, którą Satsuki odrzuca jednym cięciem. To jednak daje czas Ragyō i ta, kontrolując umysły uczniów akademii oraz Matoi, nasyła ich na Satsuki i Elitarną Czwórkę. Ryūko udaje się jednak uwolnić spod władzy Ragyō, a wtedy Satsuki rusza zaatakować matkę. Odcina jej głowę, a wtedy na niebie pojawiają się setki Coversów. Kobieta wyznaje córce, że jej ciało jest połączone z Żywym Materiałem, przez co nie można go zabić. Pokonuje Satsuki i odbiera jej Junketsu, po czym sama zakłada Kamui i atakuje Matoi, wyrywa jej serce, a to okazuje się również być połączone z Żywym Materiałem, co oznacza tylko jedno - Ryūko jest córką Ragyō.

Coversi chwytają ludzi i pochłaniają ich ciała. Ryūko odcina trzymającą jej serce rękę Ragyō, po czym obie się regenerują. Dziewczyna chce stanąć do walki z kobietą, wtedy jednak wkracza Nui. Całą bitwę przerywa ledwo przytomna Satsuki, która resztkami sił wciska przycisk, którym powoduje eksplozję całej Akademii Honnōji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki