FANDOM

Takaharu Fukuroda.png
Takaharu Fukuroda jest kapitanem Klubu Bokserskiego.

WyglądEdytuj

Takaharu jest niskiego wzrostu. Nosi hełm bokserski, szarawy płaszcz, bokserski pas oraz krótkie spodnie. Na nogach ma wysokie buty. Na kołnierzu, kasku oraz pasie widnieją dwie czteroramienne gwiazdy, reprezentujące jego rangę. Fukuroda posiada także dwie olbrzymie rękawice bokserskie z kolcami, które różnią się od siebie rozmiarem.

OsobowośćEdytuj

Chłopak jest energiczną i pewną siebie osobą, aczkolwiek łatwo wyprowadzić go z równowagi. Często się przechwala, wygłaszając długie monologi na temat możliwości swojego dwugwiazdkowego Mundurka Goku.

FabułaEdytuj

Kiedy Ryūko Matoi, po przybyciu do Akademii Honnōji próbuje zaatakować Satsuki Kiryūin przy pomocy swojego Ostrza Nożyczek, Fukuroda powstrzymuje przeniesioną uczennicę. Przewodnicząca nakazuje mu skonfiskować broń Matoi. Takaharu kilka razy uderza dziewczynę, tej jednak udaje się uciec, za co bokser zostaje ukarany przez Sanageyamę.

Następnego dnia odbywa się egzekucja Mako, mająca na celu zwabić Ryūko do szkoły. Ta przybywa i ratuje przyjaciółkę, po czym staje do pojedynku z Fukurodą na ringu. Chłopak zasypuje ją gradem ciosów, nie jest jednak w stanie dorównać mocy Kamui Matoi. Dziewczyna niszczy jego mundurek atakiem Sen-i-Soshitsu, a następnie ciska nim w stronę Satsuki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki