Fandom

Kill la Kill Wiki

Suzuki

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Suzuki
Suzuki.png
Rōmaji Suzuki
Przynależność Akademia Honnōji
Uniform Bezgwiazdkowy Mundurek Goku
Status Martwy
Debiut Odcinek 1

Suzuki jest uczniem Akademia Honnōji, który ukradł mundurek Goku, za co został stracony.

WyglądEdytuj

Suzuki jest niskiego wzrostu i grubej postawy. Ogólnie jego twarz jest pulchna. Ma duże brązowe oczy, piegi pod nimi, zadarty nos i ciemne włosy afro podpadające kolorem pod brąz. Nosi bezgwiazdkowy Mundurek Goku.

OsobowośćEdytuj

O osobowości Suzukiego nie wiadomo wiele, ponieważ został zabity zbyt szybko, by go dokładniej opisać. Chłopak jednak nie szczyci się wieloma pozytywnymi cechami. Wykazuje egocentryzm i tchórzostwo. Dla własnych korzyści dopuszcza się do kradzieży. Jest nerwowy. Po założeniu jednogwiazdkowego Mundurka Goku wzrasta jego pewność siebie i bojowość.

FabułaEdytuj

Odcinek 1Edytuj

Ira Gamagōri rozpętuje chaos w klasie podczas wchodzenia do niej. Ogłasza kradzież jednogwiazdkowego Mundurka Goku, po czym rozpoczyna przesłuchiwania uczniów. Suzuki przeszkadza mu w tym, rzucając bombą z gazem łzawiącym. Ucieka korytarzem, jednak przy wyjściu z budynku zostaje dogoniony przez Irę i rzucony przez dziedziniec. Wyjmuje z torby mundurek i zagłada go, po czym jego postura szczupleje i staje się nieco umięśniona. Unika wszystkich ciosów wymierzonych mu przez Irę. Kontratakuje, jednakże jego pięść niewiele zdziałała. Gamagōri stoi niewzruszony. Wyznaje, że jego mundurek ma trzy gwiazdki, a zaraz potem wznawia biczowanie. Tym razem wszystkie ataki trafiają celu. Wokół Suzukiego owija się bicz, za pomocą którego Ira miota nim po dziedzińcu. Suzuki zostaje ciśnięty o mur Akademii i obdarty z odzienia. Następnego dnia zostaje zauważony przez Ryūko Matoi na bramie szkoły. Jest powieszony i martwy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki