Fandom

Kill la Kill Wiki

Sukuyo Mankanshoku

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Sukuyo Mankanshoku.png
Sukuyo Mankanshoku jest matką Mako Mankanshoku.

WyglądEdytuj

Sukuyo jest szczupła i średnio wysoka. Zazwyczaj się uśmiecha. Ma brązowe włosy z krótką, zasłaniającą czoło grzywką i kokiem z tyłu. Jej oczy są szerokie i ciemnobrązowe. Nosi krótką, różową sukienkę przewiązaną fartuchem z falbankami. Ramiona okrywa miętowym płaszczem z rękawami średniej długości. Na nogach ma białe balerinki. Często nosi beżową torebkę.

OsobowośćEdytuj

Kobieta jest radosna i optymistyczna. Jako matka lubi zajmować się domowymi obowiązkami, zwłaszcza gotowaniem. Bardzo dobrze traktuje zarówno rodzinę, jak i gości. Jest skłonna pomagać każdemu, kto tego potrzebuje.

FabułaEdytuj

Kiedy Matarō przynosi do domu Ryūko, Sukuyo przygotowuje dla niej kolację. Zgadza się, by dziewczyna została u nich na tak długo, na ile tylko zechce. Po pokonaniu przez Ryūko Omiko Hakodate i powrocie do domu Mako, Sukuyo daje Ryūko nieużywaną piżamę córki i pyta się dziewczyny, czy pokazywanie się publicznie w skąpym stroju sprawia jej przyjemność. Ryūko odpowiada, że nie, i że tak naprawdę jest to dla niej dość stresujące. Scenę przerywa Mako, która prosi matkę o pomoc.

Kiedy Ryūko walczy z Radą Uczniowską na arenie w akademii, Sukuyo wraz z resztą rodziny Mankanshoku śledzi wydarzenia na ekranie telewizora, jednak kiedy kończą im się pieniądze na opłaty za transmisję, postanawiają zakraść się do szkoły i oglądać starcie na żywo. Po dotarciu do akademii, cała rodzina wraz z Mako ruszają na pomoc Ryūko, która straciła nad sobą panowanie na skutek gniewu wywołanego walką z Nui Harime.

Po inwazji Coversów, cała rodzina Mankanshoku dołącza do Nudist Beach jako grupa medyków.

Więcej w Fandom

Losowa wiki