Fandom

Kill la Kill Wiki

Senketsu

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Senketsu
Senketsu.png
Kanji 鮮血
Hiragana せんけつ
Rōmaji Senketsu
Właściciel Ryūko Matoi
Debiut Odcinek 1

Senketsu jest Kamui stworzonym przez Isshina Matoi i noszonym przez jego córkę, Ryūko.

WyglądEdytuj

Senketsu jest mundurkiem. Ma kolor szafirowy, jedno oko o ciepłych barwach, drugie przykryte czarną opaską z szarym wzorem przypominającym dwie blizny przecinające się w połowie. Gdy nie jest noszony, Ma długie rękawy, na których się przemieszcza. Przednia, górna część odgrywa rolę ust z czterema "zębami". Czerwona chusta sztywnieje i staje dęba wzdłuż dekoltu tworząc coś na wzór uszu.

W niepełnym uwolnieniu, Senketsu tworzy odkrywającą brzuch i plecy, dwuczęściową zbroję. Górna część to pancerz z okiem po lewej stronie i zmodyfikowaną przepaską po prawej. Góra sięga połowy biustu wzwyż oraz zakrywa szyję. Ma długi, przylegający rękaw połączony z rękawiczkami z czerwonym spodem. Na nadgarstkach ma sześcienne bransolety. Góra Kamui jest połączona z dołem dwoma, układającymi się w literę „V” szelkami z przodu i jedną z tyłu. Szelki są koloru czerwonego. Dół tworzy bardzo krótka spódniczka. Obuwie tworzą wysoko sięgające buty na wysokim obcasie po dwa czerwone paski na jeden.

W pełni sił, wydłużają się oczy Senketsu. Poza tym przednie szelki są już usytuowane równolegle, a ich żabki powiększyły się. Dolnej krawędzi spódnicy przybywają kolce. Na górnej części butów pojawia się prostopadły do już istniejącej linii pasek. Dolna część wysokich obcasów jest teraz zdobiona regularnymi dziurami. Forma w pełnym uwolnieniu sprawia zdecydowanie lepsze wrażenie.

OsobowośćEdytuj

Senketsu jest poważny i małomówny. Lubi się droczyć z Ryūko, której jest bardzo wierny i o którą troszczy się z całych sił. Bardzo lubi, kiedy się go prasuje, ponieważ znikają z niego wtedy wszystkie fałdy i nierówności. Potrafi zauważyć wszystkie fizyczne i nastrojowe zmiany u swojej nosicielki. Nie lubi pić krwi z parszywych osób, takich jak Maiko Ogure.

HistoriaEdytuj

Senketsu został stworzony przez Isshina w celu walki z Żywym Materiałem i organizacją Revocs. Kiedy do laboratorium Isshina przybyła Nui Harime, mężczyzna ukrył przed nią Kamui w stercie ubrań, gdzie Senketsu przez długi czas był uśpiony. Kiedy został odnaleziony przez Ryūko, dziewczyna od tamtej pory nosi go na sobie i używa w walce.

FabułaEdytuj

Odcinek 1Edytuj

Senketsu budzi się za sprawą krwi Ryūko, po czym zmusza ją do założenia go. Następnie pomaga dziewczynie uratować Mako przed usmażeniem żywcem.

Odcinek 2Edytuj

Kamui uświadamia dzierżawczynię, że zostało jej niewiele krwi, którą musi pić, by móc funkcjonować. Razem z Ryūko wycofują się, jednak po drodze dziewczyna zemdlała. Znajduje ich Matarō, po czym zabiera nieprzytomną do domu. Później, gdy wszyscy domownicy już śpią, Senketsu jest oglądany przez Ryūko, która przypomina sobie, jak mundurek wytłumaczył jej, jak działa. Następnego dnia, podczas potyczki z Omiko, nie chce się uaktywnić. Powoduje to porażkę Matoi oraz wyrzucenie jej do ścieków. Dwójkę znajduje Aikurō, który zanosi ich do swojego domu. Pobiera krew Ryūko i wyciska na uśpionego Senketsu, który zmienia formę oraz budzi się. Ze szkoły wydobywa się dźwięk oznaczający nakaz powrotu. Wtedy Senketsu i Ryūko znów podejmują się pojedynku z tenisistką, z którą muszą rozegrać mecz. Na początku Omiko wygrywa, lecz Kamui wpada na pomysł, by połączyć jedną z jego nici z Ostrzem Nożyczek, tworząc jedyną zdolną do wytrzymania poziomu gry rakietę tenisową, co daje im zwycięstwo. Po tym dochodzi do małej potyczki z Satsuki, ale że Ryūko znów kończy się krew, postanawiają odwrót.

Odcinek 3Edytuj

Kiedy Ryūko odwiesza Senketsu, Kamui wydaje się być sztywny i mieć gęsią skórkę. Następnego dnia mundurek pomaga jej pokonać Satsuki. W trakcie walki uświadamia dziewczynę, że mimo, że jest przez nią ubrany, Matoi go nie nosi. Wkrótce do bohaterki dochodzi sens słów Kamui, po czym go zakłada. Razem z Senketsu są bliscy pokonania przeciwniczki, lecz pojedynek ostatecznie kończy się remisem.

Moce i zdolnościEdytuj

Jako Kamui, po wypiciu krwi nosiciela, Senketsu zmienia się w bojowy strój i daje właścicielce potężne umiejętności. Początkowo ograniczenie mocy mundurka i picie krwi były ciągłym problemem Ryūko ze względu na jej niechęć do pokazywania się w tak skąpym stroju, lecz po przełamaniu wstydu dziewczyna była w stanie zsynchronizować się z Żywym Materiałem i uwolnić prawdziwą moc uniformu.

Unikalną umiejętnością Senketsu jest pochłanianie Żywych Włókien pokonanych Mundurków Goku. Dodatkowo, Senketsu posiada więcej niż jedną Banshi.

W późniejszym czasie Senketsu nabył zdolność zmieniania swojej formy:

  • Senketsu Senjin (鮮血閃刃)
W tej formie, na bocznych krawędziach oka i przepaski oraz na ramionach, nadgarstkach oraz szelkach pojawiają się rzędy kolców. Te kolce, które były już na spódnicy, zmieniają barwę na czerwoną. Z pięści wystają szkarłatne szpony, a czubki butów podnoszą się do góry.Spinki na głowie posiadaczki stają się szpiczaste z rzedami kolcy idących w tył głowy.
  • Senketsu Shippu (鮮血疾風)
Latająca forma Senketsu. Dolna część mundurka zmienia się w napęd odrzutowy, a oczy przybierają formę skrzydeł.Spinki na głowie Ryūko wydłużają się i zwracają się w tył tak jak oczy Senketsu.
  • Senketsu Senjin Shippu (鮮血刃疾風)
Połączenie form Senjin i Shippu, po raz pierwszy użyte, gdy Senketsu był noszony przez Satsuki Kiryūin, formy tej później używała Ryūko; nazwana była ona wtedy Shippu Senjin.
  • Senketsu Kisaragi (鮮血更衣)
Łączy moc Senketsu, Junketsu i wszystkich Mundurków Goku. Najsilniejsza forma Senketsu, użyta w ostatecznym starciu z Ragyō Kiryūin. W tej formie, jako jedynej, Senketsu ma otwarte oboje oczu.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki