Fandom

Kill la Kill Wiki

Sōichirō Kiryūin

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Sōichirō Kiryūin
Soichiro Kiryuin.png
Kanji 鬼龍院 総一郎
Hiragana きりゅういん そういちろう
Rōmaji Kiryūin Sōichirō
Przynależność Revocs
Krewni Ragyō Kiryūin (żona),
Satsuki Kiryūin (córka),
Ryūko Matoi (córka)
Wrogowie Ragyō Kiryūin
Debiut Odcinek 18

Sōichirō Kiryūin jest mężem Ragyō i ojcem Satsuki, a także, jak się okazało - ojcem Ryūko. Pracował jako naukowiec w organizacji Revocs.

WyglądEdytuj

To mężczyzna średniej budowy. Ma jasne, długawe włosy ze sterczącą grzywką. Nosi garnitur z krawatem, a na nim biały fartuch.

OsobowośćEdytuj

Jest ponadprzeciętnie inteligentny, dzięki czemu zawczasu dostał wysoką posadę w Revocs. Był zakochany w Ragyō, lecz uczucie zgasło, gdy ta pozbyła się Ryūko, która nie miała jeszcze roku. Może się pochwalić uczciwością, troską i dobrym sercem.

HistoriaEdytuj

Gdy pracował w Revocs, zdobył rękę Ragyō. Niedługo potem urodziła się im Satsuki, na której przeprowdzali eksperymenty z Żywego Materiału, lecz wyniki były niezadowalające i postanowili spłodzić jeszcze jedno dziecko. Była to Ryūko. Zanim ukończyła rok, poddali ją próbie połączenia z Żywym Materiałem, lecz dziewczynka tego nie wytrzymała, a jej serce przestało bić, po czym rodzice wyrzucili wtedy bezimienną dziecinkę do włazu. Sōichirō był tym przygnębiony, lecz Ragyō pozostała niewzruszona, co zgasiło w mężczyźnie miłość do niej, a zapoczątkowało gniew.

Gdy Satsuki ukończyła pięć lat, pokazał jej Junketsu. Przedstawił Kamui jako jej suknię ślubną, po czym ujawnił małej plany jej matki, czym zbudził w niej zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji i chęć obalenia Ragyō.

Takiji Kuroido i jego podwładni zorganizowali zamach na Sōichirō, mężczyźnie udało się jednak przeżyć. Przeszedł metamorfozę i stał się Isshinem Matoi, który założył Nudist Beach i wychował Ryūko, która cudem ocalała.

Więcej w Fandom

Losowa wiki