Fandom

Kill la Kill Wiki

Posiadłość Matoi

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Posiadłość Matoi była kiedyś domem doktora Isshina i jego córki, Ryūko. Obecnie jest tylko ruiną. Od czasu do czasu Ryūko odwiedza to miejsce, by opłakiwać zmarłego ojca.

WyglądEdytuj

Po posiadłości zostały jedynie ruiny. Na murze otaczającym zniszczony budynek widnieje tabliczka z wypisanymi nazwiskami byłych lokatorów. Gdzieniegdzie można zauważyć wspólne fotografie rodzinne, tudzież zarośla. Całość wygląda posępnie i przygnębiająco.

HistoriaEdytuj

Posiadłość Matoi w płomieniach

Kiedyś doktor Matoi prowadził w posiadłości badania. Pewnego razu, organizacja Revocs wysłała po Isshina zabójczynię. Po krwawej walce doktor pozbawił ją oka. Ta, wściekła spaliła cały budynek, razem z mężczyzną w środku. Całości przyglądała się Ryūko.

FabułaEdytuj

Odcinek 1Edytuj

Córka Isshina odwiedza ruiny, ku pamięci po ojcu. W pewnym momencie otwiera się pod nią zapadnia, która zrzuca dziewczynę prosto do podziemi na kupę ubrań. Tam ujawnia się Senketsu, z którym siedemnastolatka uszkadza niechcący sufit.

Odcinek 8Edytuj

Ryūko wraz z Mako jadą skuterem do ruin, w celu poszukania wskazówek dotyczących zabójstwa Isshina. Przyjaciółka opowiada pokrótce historię swojego dorastania, którą kończy na napadzie na rezydencję. Schodzą do podziemi, w których znaleziono Senketsu, lecz wszelkie ubrania znikły, jak się potem okazuje, z winy Aikurō.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki