Fandom

Kill la Kill Wiki

Ostrze Nożyczek

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Ostrze Nożyczek
Nożyczki 2.jpg
Kanji 片太刀鋏
Hiragana かた たち ばさみ
Rōmaji Katatachi basami
Używany przez Ryūko Matoi
Używany w celu Walka

Ostrza Nożyczek to specjalnie bronie stworzone przez Isshina Matoi. Są w stanie przeciąć Żywy Materiał. Niegdyś były częścią Wielkich Nożyczek, lecz zostały rozdzielone podczas morderstwa Isshina. Jedno ostrze dzierżone jest przez córkę naukowca, Ryūko, drugie natomiast przez jego zabójczynię, Nui Harime.

WyglądEdytuj

Ostrza Nożyczek w swojej pierwotnej formie tworzą całość. Są nieco dłuższe niż ramię dzierżawcy. Kształtem przypominają zwykłe nożyczki i mają szkarłatną barwę, lecz po rozdzieleniu ostrzy, to z bardziej zaokrąglonym uchwytem przybiera kolor fioletowy. Po tym, jak oba ostrza trafiają do Ryūko, znowu są czerwone, bynajmniej dalej są rozdzielone. Dopiero podczas ostatecznego starcia z Ragyō Kiryūin, dziewczyna scala oba ostrza z powrotem w Wielkie Nożyczki.

WalkaEdytuj

Ostrza Nożyczek są zdolne spowodować, że Żywy Materiał nie zregeneruje się. Działa to tak, że po przecięciu włókien, najsilniejsze od razu zaczyna naprawę, lecz przecinane z dwóch stron jednocześnie, nie dokańcza swojej regeneracji i ulega zniszczeniu. Po rozdzieleniu nożyczek na dwie części, ostrzy można używać jako dwóch mieczy, jednak z tym samym zastosowaniem, co wcześniej. Używanie pojedynczego ostrza nadal pozwala przeciąć Żywy Materiał, lecz nie powstrzyma jego regeneracji.

FormyEdytuj

  • Wielkie Nożyczki są pierwotną formą, jeszcze przed rozdzieleniem ich za pośrednictwem Nui Harime. To broń oburęczna, potrafiąca zapobiec regeneracji Żywego Materiału.
  • Pojedyncze ostrze to wynik rozdzielenia stworzonych przez Isshina Matoi Ostrzy Nożyczek. Jest używane jako miecz. Ma długi zasięg i dobrze władane potrafi jednym cięciem przepołowić nawet kilka obiektów naraz. Jest w stanie przeciąć Żywy Materiał oraz wyzwolić z Coversów ludzi, których ci pochłonęli.
  • Tryb Dekapitacji, podczas którego z ostrza wysuwa się dodatkowy fragment, dzięki czemu jest ono wielokrotnie dłuższe. W tej formie zadawane są wręcz destrukcyjne obrażenia, a uniknięcie ataku jest teoretycznie niemożliwe. Tryb dekapitacji obu ostrzy naraz pozwala na przecięcie rdzenia Pierwotnego Włókna.
  • Pomniejszone ostrze jest bardzo poręczne. Swój mały rozmiar zawdzięcza temu, że ostrze może się nie tylko wysuwać, ale też składać. Wygląda wtedy jak niepozorna połowa zwykłych nożyczek.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki