Fandom

Kill la Kill Wiki

Odcinek 5

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Spust
Odcinek 5.png
< Odcinek 4   Odcinek 5   Odcinek 6 >
Kanji 銃爪(ヒキガネ)
Rōmaji Hikigane
Premiera 31 października 2013
Opening Sirius
Ending Gomen ne, Iiko ja Irarenai

Spust jest piątym odcinkiem anime Kill la Kill.

OpisEdytuj

Tsumugu Kinagase Dojeżdża do Akademii Honnōji. Wyjmuje snajperkę, którą celuje w siedzącą na lekcji Ryūko. Przeszkadza mu w tym Klub Ogrodniczy. przewodniczący klubu chce się zemścić za zdeptanie mu kwiatów. Dochodzi do potyczki, którą wygrywa Kinagase, który zaraz potem niszczy Mundurek Goku Kusanosuke.

Ryūko ratuje Mako przed Klubem Biologicznym, niszcząc mundurki jego członków. Gdy przyjaciółki spożywają drugie śniadanie, Mankanshoku jest trafiana igłami do szycia i sztywna pada na ziemię. Wtedy ujawnia się Tsumugu i atakuje Matoi. Przygniata ją do ziemi i każe zdjąć Senketsu, lecz trafia go w dłoń mała szpilka, co mężczyzna bierze za powód do odpuszczenia. Aikurō usiłuje przekonać Tsumugu do zostawienia Ryūko w spokoju, lecz ten uważa mundurki za niebezpieczne.

Ryūko i cała rodzina Mankanshoku jedzą przy stole krokiety. W przeciwieństwie do niej, Mako cała promienieje energią. Gdy Guts zjada porcję dziewczyny, a Senketsu narzeka na jego brak kultury, dziewczyna zwyczajnie w świecie odchodzi od stołu.

Senketsu usiłuje namówić Ryūko, by założyła inne ubranie, pewny, że Kinagase chodzi właśnie o niego. Mako i rodzina przyglądają się rozmowie myśląc, że dziewczyna zwariowała. Przyjaciółka broni ją, mówiąc że ona po prostu taka jest. Następnego ranka Matoi chce namówić Mankanshoku, żeby pojechała do szkoły sama. Pojazd odjeżdża, a dziewczyna stoi razem z nią. Uświadamia ją, że nie tylko Senketsu jest jej przyjacielem, po czym biegnie za tramwajem, ledwo go doganiając.

PostacieEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki