Fandom

Kill la Kill Wiki

Odcinek 23

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Imitacja złota
Odcinek 23.jpg
< Odcinek 22   Odcinek 23   Odcinek 24 >
Kanji イミテイション・ゴールド
Rōmaji Imiteishon Gōrudo
Premiera 20 marca 2014
Opening Ambiguous
Ending Shin Sekai Kōkyōgaku

Imitacja złota to dwudziesty trzeci odcinek anime Kill la Kill.

OpisEdytuj

Mako ubrana w Mundurek Goku pomaga w walce z Coversami, co zaskakuje Elitarną Czwórkę. Shirō tłumaczy to tym, że największy wzrost siły bojowej po założeniu mundurka odnotowano właśnie u niej. Covers bojowy atakuje, lecz nie jest żadnym zagrożeniem wobec Zasysających super ratowników.

Satsuki i Ryūko lecą ku Pierwotnemu Włóknu, którego strzeże Ragyō. Dziewczyny nie mają szans przeciw matce, więc postanawiają zaatakować wpierw Pierwotne Włókno, wysyłające w międzyczasie pociski na S.S. Nagie Słońce. Z pocisków wyłaniają się kolejni Coversi, a samo włókno zmienia kurs, chcąc zjeść statek.

Mako, mimo słabego stanu zdrowia stawia czoło wrogom, ale wyręcza ją Elitarna Czwórka w nowych mundurkach. Z łatwością pokonują przeciwników, kiedy siostry dalej mierzą siły z Ragyō. Ryūko daje sygnał Satsuki, po czym rusza na matkę. Wydawałoby się, że wygra, lecz kobieta tnie ją w pół. Satsuki w odwecie napiera, ale szybko daje się przytłoczyć. Po krótkiej wymianie zdań okazuje się, że dziewczyna była tylko przynętą, a wtedy pojawia się Ryūko i wbija się do wnętrza włókna. Wściekła kobieta zamachuje się na córkę, ale w jej obronie staje Ira. Cała czwórka pomaga w walce, a gdy napiera Uzu, okazuje się, że z powrotem ma oczy.

Aikurō stwierdza, że nie uda im się odeprzeć kolejnego ataku, więc postanawia wyłonić kolejnego asa, którym jest przekonstruowanie statku na wielki miecz, jednak następne dwa pociski zniszczyły dwie turbiny napędzające statek. Mako, chcąc pomóc Ryūko, postanawia sama napędzić ostatnią ocalałą turbinę. Później pomagają jej w tym członkowie Klubów. Miecz z niesamowitą prędkością leci w kierunku Pierwotnego Włókna i wbija się w nie. Ryūko zauważa, że wszyscy chcą jej pomóc, co motywuje ją w tak wielkim stopniu, że udaje jej się zniszczyć rdzeń włókna.

Wspaniały Nagi Miecz ulega zniszczeniu zaraz po Pierwotnemu Włóknu. Wtedy z Akademii Honnōji wydobywają się głosy Nui Harime. Dziewczynka z obłąkańczym śmiechem przedstawia Shinra Kōketsu, które przygotowała dla Ragyō, która w ramach podziękowania daje jej sztuczne ręce.

Członkowie Nudist Beach odpoczywają przed walką, po czym zmotywowani do działania ruszają na bój.

W scenie dodatkowej Ragyō jest już w Shinra Kōketsu. Mówi, że jej córkom nie uda się powstrzymać Niebiańskich Nasion Planety Kokonu, lecz to nie zmniejsza ich determinacji. Senketsu zauważa, że przez założenie "Ostatecznego Kamui" kobieta jest na znacznie wyższym poziomie. Harime ogłasza, iż czas na ostatnie poprawki, po czym Hōōmaru jest oplatana przez nici i wchłonięta przez Kamui Ragyō, która popada w szaleńczy śmiech.

Więcej w Fandom

Losowa wiki