Fandom

Kill la Kill Wiki

Odcinek 22

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zdradź mi jak się czujesz
Odcinek 22.png
< Odcinek 21   Odcinek 22   Odcinek 23 >
Kanji 唇よ、熱く君を語れ
Rōmaji Kuchibiru yo, Atsuku Kimi wo Katare
Premiera 13 marca 2014
Opening Ambiguous
Ending Shin Sekai Kōkyōgaku

Zdradź mi jak się czujesz to dwudziesty drugi odcinek anime Kill la Kill. Ryūko zdziera Junketsu, a Nui wyciąga z siebie wbite w nią wcześniej Ostrze Nożyczek, które sobie przywłaszcza. Mako rzuca Senketsu w kierunku Ryūko, gdy Harime próbuje go przeciąć, Kamui sprytnie unika ataku i ubiera się na Matoi, a ta synchronizuje się z nim.

Roztacza się walka, podczas której Ryūko odbiera Nui oba ostrza i odcina jej ręce, absorbując je, by nie mogły wrócić na swoje miejsce. Gdy przegrana Wielkiej Krawczyni jest już pewna, zjawiają się Coversi i Rei Hōōmaru, która zwisając z drabiny helikoptera łapie dziewczynę, ochraniając ją od klęski. Rei popełniła jednak błąd, polegający na pozostawieniu Nudist Beach Coversów, z których Elitarna Czwórka wyssała pochłoniętych ludzi. Byli między nimi Omiko Hakodate z klubu tenisowego i Takaharu Fukuroda z klubu bokserskiego. Pełniąca funkcje sanitarne rodzina Mankanshoku zajęła się uratowanymi. W międzyczasie Klub Krawiecki wyzbierał Żywy Materiał.

Nui ma pretensje do Rei, że ją uratowała, mimo, że ona nie prosiła o pomoc. Kobieta tłumaczy, że Harime musi dokończyć Shinra-Kōketsu i wytłumaczyć Ragyō to, że straciła ręce.

Satsuki postanawia włożyć ponownie Junketsu, a Ryūko jest zdania, że skoro ta nie potrafiła nawet zsynchronizować się z Senketsu, musi udowodnić, że jest dość silna, by walczyć u jej boku, a udowodni jej to, utrzymując się na nogach po jej najsilniejszym uderzeniu. Kiryūin przyjmuje warunki. Ryūko zamachuje się, lecz nie może dosięgnąć twarzy dziewczyny, bo Elitarna Czwórka osłania ją własnymi. Satsuki uroczyście przeprasza Ryūko za to, jak wcześniej ją traktowała, co wzruszyło ją i zniechęciło do bicia.

Na poprawienie wszystkim humoru, Sukuyo podaje swoje krokiety. Każdy zajada się nimi ze smakiem. Senketsu chce, by Ryūko przyznała, że przemowa Satsuki ją poruszyła. Ta domyśla się jednak, że Kamui dawno z nikim nie rozmawiał i chce to nadrobić. Pozwala mu na to, bo wie, że niedługo może nie być na to czasu.

Shirō Iori wstrzykuje w Junketsu miksturkę składającą się z krwi Ryūko i Satsuki oraz odrobiny Żywego Materiału z Senketsu, w celu przestrojenia go. Kiedy raportuje o owocnych zbiorach Żywego Materiału, okazuje się, że jego Mundurek Goku ma trzy gwiazdki.

Satsuki wyjaśnia plan swojej matki, który polega na zamienieniu całej planety w Żywy Materiał. Uzu komentuje go, a Nonon beszta go za to. Do kłótni wtrąca się Hōka, a całą trójkę gani Ira. Sprzeczka kojarzy się Kiryūin z domem. Hōce udaje się namierzyć Ragyō, która zmierza do Akademii Honnōji. Stwierdza też, że właśnie lecą w ich kierunku pociski. Te nie stwarzają jednak większego zagrożenia.

Kiryūin prosi Mikisugiego o przejęcie dowodzenia, po czym sama z Ryūko idzie walczyć na froncie. Siostry synchronizują się jednocześnie i niszczą kolejne pociski. Wtedy spod wody wyłania się Covers bojowy. W jego wnętrzu uwięzionych jest kilkaset ludzi, a sam ma kolosalny rozmiar. Pojawia się przed nim szafa, z której wychodzi ubrana w dwugwiazdkowy Mundurek Goku Mako. Na starcie oddaje przeciwnikowi mocny cios.

Więcej w Fandom

Losowa wiki