Fandom

Kill la Kill Wiki

Odcinek 21

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Niepełny
Odcinek 21.jpg
< Odcinek 20   Odcinek 21   Odcinek 22 >
Kanji 未完成
Rōmaji Mikansei
Premiera 6 marca 2014
Opening Ambiguous
Ending Shin Sekai Kōkyōgaku

Niepełny to dwudziesty pierwszy odcinek anime Kill la Kill.

OpisEdytuj

Ragyō i Nui przekonują Ryūko do założenia Junketsu. Wtedy zjawia się Rei i raportuje ucieczkę Satsuki. Matoi bez wahania udaje się do niej.

Siostry staczają walkę, a przyglądająca się temu Elitarna Czwórka już ma pomóc Satsuki, gdy zjawia się Mako z wiadomością. Kiedy Ryūko chce zakończyć bój, czwórka wkracza do akcji. Dziewczyna przez nieostroźność daje się podejść Irze, który usiłuje zdjąć z niej Junketsu przy pomocy urządzenia od Shirō, lecz na marne. Zjawia się Harime, która uświadamia wszystkim, że jeśli na siłę oddzielą Ryūko od Junketsu, zerwą się nici Żywego Materiału, które ich łączą i dziewczyna umrze.

Rei ujawnia na zgromadzeniu, że każdy człowiek na świecie nosi ubrania firmy Revocs. Wtedy Coversi chwytają wszystkich pracowników i pochłaniają ich. Ragyō przygląda się, jak Pierwotne Włókno przebudza się. Nazywa to Narodzinami Planety Kokonu. Proponuje wzięcie w tym udziału Takiji, na co ten przystaje, a Pierwotne Włókno pochłania go, po czym unosi się w powietrzu i z kobietą na sobie leci w kierunku Akademii Honnōji.

Mako i Senketsu udają się do wspomnień Ryūko i przekonują ją do powrotu do normalności. Mimo starań, dziewczyna przecina ich. Jednak, jak się później okazuje, udało się im ją przekonać. Matoi siłą zdejmuje Junketsu, mimo bólu i ogromnej ilości krwi, którą przez to traci. Tłumaczy to tym, że jeśli nie pozbędzie się Kamui, już nigdy nie będzie mogła założyć Senketsu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki