Fandom

Kill la Kill Wiki

Odcinek 20

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Z dala od zgiełku
Odcinek 20.jpg
< Odcinek 19   Odcinek 20   Odcinek 21 >
Kanji とおく群衆を離れて
Rōmaji Tōku Gunshū o Hanarete
Premiera 27 lutego 2014
Opening Ambiguous
Ending Shin Sekai Kōkyōgaku

Z dala od zgiełku to dwudziesty odcinek anime Kill la Kill. Ryūko odchodzi z Nudist Beach, by na własną rękę pokonać Ragyō, lecz ta siłą zmusza ją do założenia Junketsu i modyfikuje jej pamięć na swoją korzyść. Satsuki uwalnia się z uwięzienia i dołącza do Nudist Beach. Dochodzi do potyczki między siostrami, co zmusza Satsuki do założenia Senketsu.

OpisEdytuj

Mako usiłuje przekonać Ryūko, by założyła Senketsu, bo jest jej przyjacielem, lecz przerywa im Nui, znów prowokując dziewczynę. Tnie ją i zjawia się Ragyō, próbująca przekonać ją do znienawidzenia ojca, bynajmniej jeszcze bardziej ją rozwściecza. Zachęca do zmierzenia się z nią na arenie, którą będzie Honnō, po czym razem z Nui znika. Pozbawiona kontroli Ryūko odchodzi z Nudist Beach i kradnąc z jednego ze sklepów motor, udaje się do Akademii Honnōji.

W bazie Nudist Beach omawiana jest strategia. Aikurō ma wyrzuty sumienia, bo nie domyślił się prawdy o Ryūko wcześniej. Senketsu rozpacza nad utratą przyjaciółki, a Mako pociesza go, dalej nie rozumiejąc, co mówi. Kamui przytula się do niej i płacze ze wzruszenia. Hōce udaje się włamać do systemu kamer w akademii. Na ekranie pojawia się uwięziona Satsuki. Inumuta podgłaśnia dźwięk i słychać dźwięk ostrzenia paznokci. To ukryty znak. Wszyscy ożywają i na pokładzie Nagiego Słońca ruszają z Osaki do Honnō.

Ryūko dociera do akademii i przy wyjściu z kolejki, którą przybyła, unicestwia kilkadziesiąt Coversów. Pojawia się przed nią Harime, z którą stacza walkę. Wszystkiemu przygląda się Ragyō, która odwraca się, by uniknąć pocisku. Ekipa z Nudist Beach wystrzeliwuje z helikoptera jeszcze kilkadziesiąt, lecz kobietę ochraniają Coversi.

Satsuki, słysząc dźwięki walki, uwalnia się przy pomocy zmodyfikowanego paznokcia u stopy, którym to też pokonuje stojących jej na drodze do wyjścia Coversów. W międzyczasie Matoi kontynuuje walkę z Nui. Podstępem owija jej twarz prześcieradłem i przebija serce, lecz okazuje się, że jest ono połącznone z Żywym Materiałem. W pewnej chwili pojawia się Junketsu, a Ryūko przestaje się ruszać. Okazuje się, że podczas walki Nui poprzyczepiała do niej Sznurki Lalkarza. Kamui przyciąga dziewczynę i łączy się z nią. Kolejną sztuczką kobiety jest to, że pamięć Ryūko ulega przekształceniu na jej korzyść.

Gdy Nudist Beach wraz z Satsuki wracają do kwatery, zjawia się opętana Ryūko. Satsuki staje z nią do walki, lecz z braku lepszych możliwości zakłada Senketsu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki