Fandom

Kill la Kill Wiki

Odcinek 2

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tak seksowna, że może zemdleć
Odcinek 2.png
< Odcinek 1   Odcinek 2   Odcinek 3 >
Kanji 気絶するほど悩ましい
Rōmaji Kizetsu suru hodo Nayamashii
Premiera 10 października 2013
Opening Sirius
Ending Gomen ne, Iiko ja Irarenai
Tak seksowna, że może zemdleć jest drugim odcinkiem anime Kill la Kill.

OpisEdytuj

Ryūko próbuje zmusić Satsuki do wyjawienia jej, do kogo należy Ostrze Nożyczek, które musiał zostawić morderca jej ojca, jednak zostaje jej mało krwi, co zmusza ją do odwrotu. W drodze powrotnej dziewczyna mdleje i znajduje ją Matarō. Matoi budzi się w domu rodziny Mako, gdzie opatrzono ją. Gdy nadchodzi pora posiłku, Ryūko trudno się przemóc, by cokolwiek zjeść. W międzyczasie Satsuki rozmawia z przewodniczącym klubu krawieckiego, po czym awansuje Omiko Hakodate do dwóch gwiazdek. Jest noc. Ryūko patrzy na Senketsu i wspomina ich pierwsze spotkanie. Nastaje dzień. W drodze do akademii, Matoi zauważa, jak w miarę zbliżania się do szkoły, okolica staje się czystsza. Po dotarciu na miejsce, Mako usiłuje powiadomić Ryūko, że może zamieszkać w jej domu, lecz przeszkadza jej w tym Omiko. Dochodzi do potyczki między Matoi a Hakodate. Przewodnicząca klubu wygrywa jednak, bo Senketsu z jakiegoś powodu nie chce się zbudzić. Razem z Ryūko zostają zepchnięci do kanałów, gdzie znajduje ich Aikurō. Dziewczyna po jakimś czasie odzyskuje przytomność. Mikisugi wyjaśnia jej, jak działa Senketsu, daje jej czerwoną rękawicę mającą ułatwić aktywację Kamui, po czym każe jej iść ponownie do szkoły.

Po powrocie, Ryūko ratuje Mako przed kolejną serią nadlatujących piłeczek tenisowych, po czym rozgrywa mecz z Omiko. Początkowo tenisistka ma przewagę, lecz przy pomocy zmodyfikowania Ostrza Nożyczek na prowizoryczną rakietę, Matoi wygrywa. Kończy spotkanie niszcząc jej Mundurek Goku i wyrzucając przeciwniczkę prosto na kolce otaczające kort tenisowy. Ku zaskoczeniu wszystkich, przybywa Satsuki. Postanawia zmierzyć się z Ryūko, więc wyciąga swój miecz, Bakuzan, którym atakuje. Dziewczyna paruje jednak cios, choć z trudem. Ostatecznie zostaje jej mało krwi, więc razem z Mako uciekają.

PostacieEdytuj

LokalizacjaEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki