Fandom

Kill la Kill Wiki

Odcinek 18

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Gnając przez ciemność
Odcinek 18.jpg
< Odcinek 17   Odcinek 18   Odcinek 19 >
Kanji 夜へ急ぐ人
Rōmaji Yoru e Isogu Hito
Premiera 13 lutego 2014
Opening Brak
Ending Shin Sekai Kōkyōgaku

Gnając przez ciemność jest osiemnastym odcinkiem anime Kill la Kill.

OpisEdytuj

Gdy Satsuki prezentuje matce siłę Akademii Honnōji, Elitarna Czwórka stacza bój z Nui Harime. Satsuki uwalnia ludzi z Żywego Materiału i ujawnia swój pierwotny cel- zabicie Ragyō oraz uwolnienie ludzi spod cienia Covers. Ira każe Mako ewakuować z akademii uczniów, by nikt niepotrzebnie nie ucierpiał, ta na swój sposób wykonuje zadanie. Młoda Kiryūin wyznaje rodzicielce, że całą prawdę o niej, Revocs i Covers wyznał jej ojciec.

Shirō Iori, wraz z Klubem Krawieckim wkraczają do pomieszczenia, gdzie przetrzymywane jest Pierwotne Żywe Włókno i Coversi. Każe wystrzelić w ich kierunku środki powodujące natychmiastowe krzepnięcie, po czym zdaje raport Satsuki, która zamachuje się Bakuzanem na Ragyō. Broni jej Rei Hōōmaru, z którą dziewczyna rozprawia się jednym cięciem, lecz w tym momencie Ragyō uwalnia się z pułapki. Stosuje na jednogwiazdkowych uczniach Przezbrojenie Psychiki, dzięki któremu przejmuje władze nad ich umysłami.

Omamieni uczniowie atakują Satsuki, ale nie mają z nią szans. Ta rozprawia się z dziesiątkami przy jednym cięciu. Wtedy Ragyō przejmuje władzę także nad Ryūko. Matoi od razu atakuje Satsuki, przyćmiewając ją, nawet nie synchronizując się z Senketsu. Przewodnicząca Rady Uczniowskiej nie daje jednak za wygraną i pozbawia ją broni. Matoi zamachuje się pięścią, jak się moment później okazuje- w siebie. Wyrywa się spod władzy Przezbrojenia Psychiki. Chwile później staje do walki z Nui. Tym razem dziewczynka nie jest dla niej żadnym wyzwaniem. W tym czasie Satsuki walczy ze swoją matką. Mimo ogromnej woli walki przegrywa, tracąc Junketsu.

Ragyō zakłada Kamui i synchronizuje się z nim, by po chwili dorwać się do Ryūko. Wyrywa jej serce, które jest zrobione z Żywego Materiału. Kobieta wyznaje, że myślała, że córka, na której prowadziła eksperymenty, nie żyje, lecz się myliła. Córką okazuje się być Ryūko.

PostacieEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki