Fandom

Kill la Kill Wiki

Odcinek 15

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nie zatrzymuj mnie
Odcinek 15.png
< Odcinek 14   Odcinek 15   Odcinek 16 >
Kanji どうにもとまらない
Rōmaji Dōnimo Tomaranai
Premiera 23 stycznia 2014
Opening Brak
Ending Sirius

Nie zatrzymuj mnie to piętnasty odcinek anime Kill la Kill.

OpisEdytuj

Aikurō przybywa do kwatery głównej Nudist Beach, kiedy Satsuki i Kaneo Takarada mają konflikt. Kaneo przekupuje ludność Osaki, lecz Kiryūin niszczy pieniądze i przegania ich. Kiedy wydaje się, że Takarada jest na przegranej pozycji, wciska przycisk, po czym synchronizuje się z Dōtonbori robo. Rozpoczyna się walka, w której biorą udział kluby sportowe Akademii Honnōji. Kaneo rozprawia się z nimi jednym z łatwością, a następnie atakuje Tykwowymi Pociskami i jest pewny, że zabił przewodniczącą. Wtem pojawia się Ira Gamagōri, oświadczając, że dywizje z Kioto i Kobe przybyły. Z góry wydobywa się dźwięk helikoptera, z którego Shirō Iori zrzuca Uzu nowy trzygwiazdkowy Mundurek Goku. Reszta Rady Uczniowskiej już swoje ma. Sanageyama dobywa swojego bambusowego miecza i atakuje Kaneo. Bitwa kończy się bardzo szybko i po myśli Uzu. Kiedy Satsuki próbuje uzyskać informacje od Takarady co do siły umożliwiającej mu przeciwstawienie się Mundurkom Goku, zjawia się Ryūko oraz Mako. Zaczyna się kolejna walka. Satsuki od razu synchronizuje się z Junketsu. Przytłacza przeciwniczkę, lecz wtedy zjawia się Tsumugu.

Aikurō Mikisugi wydaje rozkazy szeregowym Nudist Beach. Matoi pyta się Kinagase, czemu ten jej pomaga. Mężczyzna odpowiada, że wypełnia prośbę Mikisugiego. Pojawiają się jednostki organizacji, co nie zaskakuje Satsuki. Okazuje się, że prawdziwym celem Przymusowej Wycieczki Integracyjnej było wybawienie rebeliantów z podziemi Kansai. Tak zaczyna się bitwa między uczniami akademii i żołnierzami Nudist Beach.

Ryūko namawia Senketsu, którego udało jej się poskładać, do ubrania się na nią. Choć Kamui początkowo ma wątpliwości, daje Matoi się ze sobą zsynchronizować. Ta od razu rusza na przewodniczącą Rady Uczniowskiej i przytłacza ją. Podstępem zdziera z Satsuki swoją Szkarłatną Rękawicę i sama ją zakłada. Walka trwa aż do momentu, kiedy ostrza przeciwniczek nieruchomieją przy gardłach. Matoi zauważa zniszczenie dookoła i proponuje, by Kiryūin wycofała oddziały, a ta opuści Bakuzan, który zabrała podczas potyczki z Satsuki. Przewodniczącą do odwrotu namawia także Ira. Satsuki zgadza się. Zostawia Ryūko miecz na pamiątkę, lecz ta mimo wszystko podrzuca jej go. Wtedy pojawia się Nonon z wieścią, że udało jej się zniszczyć siedzibę Nudist Beach. Cała akademia wycofuje się, a Mikisugi każe Matoi ze sobą pójść, by dotrzymać obietnicy i opowiedzieć jej wszystko na temat jej ojca i Senketsu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki