Fandom

Kill la Kill Wiki

Nui Harime

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nui Harime
Nui Harime 2.png
Kanji 針目 縫
Hiragana はりめ ぬい
Rōmaji Harime Nui
Przynależność Revocs
Uniform Sukienka
Broń Ostrze Nożyczek, parasolka
Towarzysze Ragyō Kiryūin
Krewni Brak
Wrogowie Isshin Matoi, Ryūko Matoi, Satsuki Kiryūin
Debiut Odcinek 11

Nui Harime to członkini korporacji Revocs. Posiada drugą połowę Ostrza Nożyczek i jest osobą, która zabiła ojca Ryūko, Isshina. Jej siły boi się nawet Satsuki Kiryuin. Nazywana jest Wielkim Projektantem.

WyglądEdytuj

Nui jest drobną, małą dziewczynką z blond włosami, wyglądem przypominająca lolitę. Ma dwa długie, kręcone kitki i wielką, różową kokardę. Jej oko jest koloru granatowego, drugie straciła podczas walki z Isshinem Matoi, a miejsce to zakrywa fioletową przepaską, która układa się w kombinację 2 znaków katakany: ヌ (nu) i イ (i). Nosi różową sukienkę z falbankami i szeroką, warstwową spódnicą. W prawej ręce często trzyma ozdobną, jasnoróżową parasolkę. Jej buty to ciemnoróżowe kozaki.

OsobowośćEdytuj

Harime sprawia wrażenie bardzo uroczej i milutkiej. Nie przestaje się uśmiechać. Zdaje się dość dobrze znać przewodniczącą Rady Uczniowskiej Akademii Honnōji, Satsuki Kiryūin, z którą ma napięte stosunki. Po tym, jak Isshin odebrał jej oko, ta mści się na jego córce, Ryūko. Wbrew pozorom jest bezwzględna i złośliwa, nawet jeżeli nieustannie się uśmiecha i używa słownictwa, jakim charakteryzują się małe dziewczynki. Czasem sprawia wrażenie przerażającej, na przykład kiedy po przebiciu jej ciała przez Ryūko, wciąż się uśmiechała, mimo że uśmiech ten był "udekorowany" potokiem krwi.

HistoriaEdytuj

Harime Nui jest członkinią organizacji Revocs, która jest rządzona przez klan Kiryūin. Nosi tytuł Wielkiego Projektanta. Sześć miesięcy przed wydarzeniami przedstawionymi w anime została wysłana, by zabić Isshina Matoi. Właśnie wtedy straciła swoje lewe oko, za co zamordowała naukowca i przejęła niebieską połowę Ostrza Nożyczek.

Nui została stworzona przez Ragyō Kiryūin. Rozwijała się w sztucznym łonie z żywych włókien.

FabułaEdytuj

Odcinek 11Edytuj

Harime pojawia się w mieście Honnō podczas walki Ryūko Matoi z Nonon Jakuzure. Dociera do akademii tuż po tym, jak Ryūko pokonuje Nonon i szykuje się do pojedynku z ostatnim z czwórki członków Rady Uczniowskiej, Uzu Sanageyamą. Wchodzi dokładnie pomiędzy dwójkę przeciwników, szokując wszystkich na widowni. Na jej widok Satsuki nakazuje Sanageyamie się odsunąć, ten jednak nie słucha się przewodniczącej i próbuje zmieść Harime ze swojej drogi, ponieważ chce jak najszybciej pokonać Ryūko. Nui blokuje potężny cios jego bambusowego miecza swoją parasolką, a kiedy Sanageyama chce zaatakować ją swoim finisherem, dziewczyna wyciąga z jego trzygwiazdkowego Mundurka Goku nić łączącą strój z jego właścicielem - Banshi, co powoduje zniszczenie mundurka. Następnie Nui uderza Sanageyamę swoją parasolką i zrzuca go z areny. Gdy Sanageyama spada, staje do pojedynku z Ryūko. Droczy się z dziewczyną i wyciąga drugą, niebieską połowę Ostrza Nożyczek oraz oznajmia, że to właśnie ona zabiła ojca dziewczyny, Isshina Matoi.

Odcinek 12Edytuj

Opowiadając Ryūko historię zabójstwa Isshina, wywołuje w niej taką wściekłość, że ta przemienia się zdeformowanego potwora, z którym do pojedynku stanęła Satsuki w swoim Junketsu. Samą Nui atakuje Tsumugu Kinagase, który zastawia na nią pułapki, jednak bez skutku. Walka Ryūko i Kiryūin obróciła całą Akademię Honnōji w ruinę. Po bitwie Satsuki zakazuje Nui przekraczać próg szkoły.

Odcinek 13Edytuj

Nui próbuje zmusić przygnębioną Ryūko do założenia Senketsu. W tym celu przebiera się za Shinjirō Nagitę, członka Klubu Prasowego, wydalonego ze szkoły za pisanie artykułów krytykujących władzę Satsuki Kiryūin, który jest nieustannie ścigany przez członków Komitetu Dyscyplinarnego. Pod wieczór Shinjirō dociera do domu Mankanshoku i wpada do pokoju Matoi, a wraz z nim ścigający go uczniowie. Przez przypadek jeden z nich uderza ojca Mako pięścią w twarz, po czym cała grupa wynosi pobitego Nagitę na zewnątrz. Ryūko nie zamierza tak tego zostawić. W końcu zakłada Senketsu i idzie pomóc uciśnionemu uczniowi. W kilka sekund pokonuje Komitet Dyscyplinarny, lecz wtedy okazuje się, że były to zwykłe kukły kierowane przez Shinjirō. Wtedy ujawnia się Nui. Dziewczyna wyciąga swoje Ostrze Nożyczek i staje do walki z Matoi. Ta nie chce uwolnić swojej pełnej mocy, by znów nie ogarnął ją gniew jak przy poprzedniej walce. Przez to Nui szybko wytrąca jej ostrze z ręki i tnie Senketsu na kawałki, niszcząc go. Chce zadać ostateczny cios Matoi, przed czym powstrzymuje ją Satsuki, która nakazuje jej się wynosić. Harime ustępuje i po chwili znika.

Moce i umiejętnościEdytuj

Żywy Materiał

  • Nadludzkie zdolności fizyczne: Dzięki Żywym Włóknom w jej ciele, Nui posiada nadludzkie zdolności fizyczne. Świetnie radzi sobie podczas walki ze względu na jej wysoki poziom siły, szybkości, wytrzymałości i zdolności regeneracji. Dzięki temu była zdolna z łatwością pokonać Elitarną Czwórkę, nawet jeżeli używali oni Trzygwiazkowych  Mundurków Goku, do pewnego czasu wspaniale radziła sobie również z Kamui i Ostrzem Nożyczek Ryūko. Nie zrobiły na niej wrażenie również umiejętności Nudist Beach, których z łatwością położyła na łopatki.
  • Duża wiedza o Żywym Materiale: Jako Wielki Projektant i posiadaczka Żywych Włókien w swoim ciele, Nui ma ogromną wiedzę na temat tworzenia i pochodzenia Żywego Materiału. Dowodem na to jest jej walka z Uzu Sanageyamą, który po krótkiej chwili nie był zdolny do jakiegokolwiek starcia. Odważyła się nawet połączyć Ryūko z Junketsu w taki sposób, że siedemnastolatka nie była w stanie zdjąć Kamui i stopniowo była pochłaniana przez ubranie.
  • Tworzenie klonów: To unikalna technika Nui, pozwalające jej na swobodne tworzenie swoich replik, które walczą u jej boku lub służą  jako "zmyłka" dla przeciwnika.
  • Umiejętności Manipulacji:

Naturalne umiejętności

  • Zdolności infiltracji i przebrania
  • Umiejętności pilota
  • Umiejętności krawieckie

Więcej w Fandom

Losowa wiki