Fandom

Kill la Kill Wiki

Naturalna Elekcja

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Wybory.png
Pierwsza Naturalna Elekcja Akademii Honnōji (第一回本能寺学園壊惨総戦挙 Dai Ikkai Honnōji Gakuen Kaisan Sōsenkyo) to uroczystość zorganizowana przez Satsuki Kiryūin w celu wyłonienia najsilniejszych spośród uczniów akademii.

Uczniowie mieli za zadanie przetrwać siedem dni, podczas których na terenie całego Honnō toczyły się walki. W czasie Naturalnej Elekcji wokół wieży akademii utworzona została bariera z Żywego Materiału, co pokrzyżowało plany Ryūko Matoi, która chciała zaatakować Satsuki w czasie gdy inni uczniowie byli zajęci.

Nazwa wydarzenia to połączenie słów naturalna selekcja, które oznacza, że przetrwają tylko najsilniejsi oraz elekcja, czyli wybory.

Bitwa Króla WzgórzaEdytuj

Pojedynek.png
Po siedmiu dniach, uczniowie, którzy przetrwali, stawili się na placu akademii, gdzie miała rozegrać się finałowa bitwa, według której rezultatów Satsuki miała przyznać uczniom nowe Mundurki Goku.

Podczas przemowy przewodniczącej, z ziemi wyrosło pięć olbrzymich kolczastych filarów. Ci, którzy się na nie wespną mieli zostać pierwszymi kandydatami do otrzymania nowych uniformów. Osobami, które dostały się na szczyt były Ira Gamagōri, Uzu Sanageyama, Nonon Jakuzure, Hōka Inumuta oraz Ryūko Matoi. Elitarna Czwórka złożyła wtedy propozycję: jeśli Matoi pokonana każdego z nich w pojedynku, nazwanego Bitwą Króla Wzgórza, Satsuki wyjawi dziewczynie szczegóły śmierci Isshina Matoi.

Ryūko udało się pokonać Gamagōriego oraz Jakuzure, Inumuta się poddał. W walce dziewczyny z Sanageyamą przeszkodziła Nui Harime, która przerwała uroczystość.

Więcej w Fandom

Losowa wiki