Fandom

Kill la Kill Wiki

Mundurek Goku

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Mundurki Goku.png

Mundurek Goku to posiadający niezwykłą moc uniform, który dodaje noszącemu go nadludzkich zdolności, jakimi jest np. zwiększona prędkość, czy siła. W zależności od tego, w ilu procentach wykonany jest on z Żywego Materiału, posiada odpowiednią liczbę gwiazdek stanowiących rangę.

BezgwiazdkowyEdytuj

WyglądEdytuj

MęskiEdytuj

Jest wzorowany na mundurze wojskowym. Ma podniesiony kołnierz i jest biały.

DamskiEdytuj

To biały, marynarski mundurek z błękitną chustą i spódnicą

JednogwiazdkowyEdytuj

Jednogwiazdkowe Mundurki Goku zawierają 10% Żywego Materiału.

WyglądEdytuj

Zarówno damski, jak i męski wyróżnia się od bez gwiazdkowego jedynie tym, że posiada jedną gwiazdę czteroramienną umieszczoną na przedniej stronie górnej części umundurowania i kołnierzu.

Poziom umiejętnościEdytuj

Zwiększona prędkość, siła i precyzja.

DwugwiazdkowyEdytuj

Dwugwiazdkowe Mundurki Goku zawierają 20% Żywego Materiału i są przeznaczone wyłącznie przewodniczącym i kapitanom klubów.

WyglądEdytuj

Każdy dwugwiazdkowy Mundurek Goku ma wyjątkowy wygląd, który zazwyczaj jest dostosowywany do zainteresowania, jakim właściciel przewodniczy.

Poziom umiejętnościEdytuj

Bardzo duża prędkość, siła i precyzja oraz własne ataki.

TrzygwiazdkowyEdytuj

Składają się w 30% z Żywego Materiału. Mogą je nosić wyłącznie członkowie Rady Uczniowskiej.

WyglądEdytuj

Tak jak w przypadku mundurka z dwoma gwiazdkami, każdy trzygwiazdkowy jest niepowtarzalny, ponadto może zsynchronizować się z ruchami i uczuciami nosiciela.

Poziom umiejętnościEdytuj

Ogromna prędkość, siła i precyzja. Własne ataki oraz ponadludzkie i unikatowe zdolności, jak np. latanie, zmaksymalizowane zmysły.

Więcej w Fandom

Losowa wiki