FANDOM

Mundurki Goku.png

Mundurek Goku to posiadający niezwykłą moc uniform, który dodaje noszącemu go nadludzkich zdolności, jakimi jest np. zwiększona prędkość, czy siła. W zależności od tego, w ilu procentach wykonany jest on z Żywego Materiału, posiada odpowiednią liczbę gwiazdek stanowiących rangę.

BezgwiazdkowyEdytuj

WyglądEdytuj

MęskiEdytuj

Jest wzorowany na mundurze wojskowym. Ma podniesiony kołnierz i jest biały.

DamskiEdytuj

To biały, marynarski mundurek z błękitną chustą i spódnicą

JednogwiazdkowyEdytuj

Jednogwiazdkowe Mundurki Goku zawierają 10% Żywego Materiału.

WyglądEdytuj

Zarówno damski, jak i męski wyróżnia się od bez gwiazdkowego jedynie tym, że posiada jedną gwiazdę czteroramienną umieszczoną na przedniej stronie górnej części umundurowania i kołnierzu.

Poziom umiejętnościEdytuj

Zwiększona prędkość, siła i precyzja.

DwugwiazdkowyEdytuj

Dwugwiazdkowe Mundurki Goku zawierają 20% Żywego Materiału i są przeznaczone wyłącznie przewodniczącym i kapitanom klubów.

WyglądEdytuj

Każdy dwugwiazdkowy Mundurek Goku ma wyjątkowy wygląd, który zazwyczaj jest dostosowywany do zainteresowania, jakim właściciel przewodniczy.

Poziom umiejętnościEdytuj

Bardzo duża prędkość, siła i precyzja oraz własne ataki.

TrzygwiazdkowyEdytuj

Składają się w 30% z Żywego Materiału. Mogą je nosić wyłącznie członkowie Rady Uczniowskiej.

WyglądEdytuj

Tak jak w przypadku mundurka z dwoma gwiazdkami, każdy trzygwiazdkowy jest niepowtarzalny, ponadto może zsynchronizować się z ruchami i uczuciami nosiciela.

Poziom umiejętnościEdytuj

Ogromna prędkość, siła i precyzja. Własne ataki oraz ponadludzkie i unikatowe zdolności, jak np. latanie, zmaksymalizowane zmysły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki