Fandom

Kill la Kill Wiki

Matarō Mankanshoku

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Mataro Mankanshoku.png

Matarō Mankanshoku jest bratem Mako Mankanshoku

WyglądEdytuj

Matarō jest niski i kościsty. Ma sięgające do szyi brązowe włosy z kitkiem i szerokie, wiśniowe oczy. Jego nos jest zadarty. Na czole ma duże okulary w białej oprawce. Nosi odkrywającą lewe ramię czarną koszulę ze średnim rękawem, która jest zawiązana z boku w węzeł. Ma dżinsowe, krótkie spodenki poszarpane na końcówkach nogawek. Na nogi ubiera białe trzewiki.

OsobowośćEdytuj

Lubi być w centrum uwagi. Ma wysoką samoocenę, zwłaszcza, gdy w pobliżu są jego koledzy. Nie przejmuje się konsekwencjami. Od czasu do czasu kradnie. Mimo nakazów siostry nie chodzi do szkoły. Często, razem z ojcem i psem, podgląda Ryūko, gdy jest pod prysznicem, lub się przebiera.

FabułaEdytuj

Matarō jest pierwszą osobą, którą spotyka Ryūko po dotarciu do Honnō. Wbiega na nią, kiedy ta wspina się po schodach, przeprasza i ucieka. Później chowa się za zaułkiem i jest pewny, że ukradł dziewczynie portfel, jednak w rzeczywistości skradł jej zakupioną wcześniej cytrynę. Ryūko nakrywa go, a chłopiec wtedy woła swoich kolegów, chcąc dokopać Ryūko, ta jednak pokonuje ich kilkoma ruchami. Cała grupa kłania się przed nią i przeprasza, a Ryūko wybacza im. Scenę przerywa Mako, która gani brata za złe zachowanie.

Po walce Ryūko z Takaharu Fukurodą, Matarō znajduje wycieńczoną dziewczynę i zanosi ją do swojego domu, gdzie Ryūko zostaje na dłużej.

Podczas Dnia Bez Spóźnienia, Barazō wraz z Matarō i Gutsem starają się dostarczyć Ryūko świeżo wypranego Senketsu. Jednak kiedy cała czwórka jest już prawie u celu, Maiko Ogure upadając łapie za spodnie Ryūko i ściąga je, odsłaniając dolną część bielizny dziewczyny, co dekoncentruje kierującego samochód Barazō i skutkuje wypadkiem. Wtedy mężczyzna przekazuje mundurek Matarō i Gutsowi. Sytuacja z Maiko jednak powtarza się, i tym razem to Matarō ma wypadek. Chłopiec przekazuje wtedy mundurek swojemu psu, by ten dostarczył go Ryūko.

Po starciu Matoi z Tsumugu Kinagase, Ryūko prosi Matarō, by ten zdobył jakieś informacje o mężczyźnie. Dziewczyna dowiaduje się od chłopca, że Tsumugu przyjaźni się z Aikurō Mikisugim.

Kiedy Ryūko walczy z Radą Uczniowską na arenie w akademii, Matarō wraz z resztą rodziny Mankanshoku śledzi wydarzenia na ekranie telewizora, jednak kiedy kończą im się pieniądze na opłaty za transmisję, postanawiają zakraść się do szkoły i oglądać starcie na żywo. Po dotarciu do akademii, cała rodzina wraz z Mako ruszają na pomoc Ryūko, która straciła nad sobą panowanie na skutek gniewu wywołanego walką z Nui Harime.

Po inwazji Coversów, cała rodzina Mankanshoku dołącza do Nudist Beach jako grupa medyków.

Więcej w Fandom

Losowa wiki