Fandom

Kill la Kill Wiki

Maiko Ogure

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Maiko Ogure .png
Maiko Ogure jest kierowniczką działu Komitetu Dyscyplinarnego zajmującego się pułapkami.

WyglądEdytuj

Maiko jest średniego wzrostu, nosi bezgwiazdkowy Mundurek Goku i okulary. Ma czerwone oczy i ciemnobrązowe włosy średniej długości. Kiedy dziewczyna ma na sobie Senketsu, ten leży na niej odwrotnie, niż powinien.

OsobowośćEdytuj

Wydaje się być niewinna i nieśmiała, w rzeczywistości jednak Maiko planuje zdobyć Senketsu i za jego pomocą przejąć władzę w Akademii Honnōji.

FabułaEdytuj

Maiko Ogure 2.png
Podczas Dnia Bez Spóźnienia, Ryūko i Mako Mankanshoku natrafiają na Maiko, która złamała rękę podczas pokonywania jednej z przeszkód. Przyjaciółki postanawiają zabrać dziewczynę ze sobą. Kiedy Barazō, Matarō i Guts próbują dostarczyć Ryūko świeżo wypranego Senketsu, Maiko utrudnia im to, kiedy podczas upadania łapie się za spodnie Ryūko i odsłania dolną część jej bielizni, co ich dekoncentruje i skutkuje wypadkiem.

Po przejęciu opancerzonego autobusu i ostrzale mieszkańców miasta, dziewczynom udaje się dotrzeć do Akademii. Kiedy w polu widzenia ukazuje się Guts ujeżdżany przez Senketsu, Maiko znów upadła, pociągając za sobą spodnie Ryūko. Pies zaczyna intensywnie krwawić z nosa, przez co ślizga się na niej. Niespodziewanie Maiko kopie Gutsa w pysk, kradnie Senketsu oraz ubiera go, łącząc się z Żywym Materiałem. Wyjaśnia, że tak naprawdę jest kierowniczką działu Komitetu Dyscyplinarnego zajmującego się pułapkami i chce użyć Senketsu, by obalić Satsuki Kiryūin i samemu objąć władzę w akademii. Kiedy oszustka chce uderzyć Mako, Senketsu unieruchamia ją. Matoi, wykorzystując to, zbija ją i odzyskuje Kamui. Wtedy Mako, wystraszona małą ilością pozostałego czasu biegnie w kierunku szkoły, lecz okazuje się, że to wielka atrapa z namalowaną akademią.

Wtedy Ogure wciska guzik i atrapa zjeżdża na sam dół miasta. Ryūko i Mako jednak mimo wszystko udaje się dostać do szkoły na czas dzięki kolejce linowej. Maiko postanawia poczekać do następnej okazji i ponownie spróbować przejąć Senketsu, lecz o wszystkim dowiaduje się Ira Gamagōri, który wyrzuca dziewczynę ze szkoły.

Więcej w Fandom

Losowa wiki