Fandom

Kill la Kill Wiki

Isshin Matoi

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Isshin Matoi
Isshin Matoi.jpg
Kanji 纏 一身
Hiragana まとい いっしん
Rōmaji Matoi Isshin
Broń Nożyczki
Zawód Naukowiec
Krewni Ryūko Matoi (córka)
Wrogowie Revocs, dom Kiryūin
Status Martwy
Debiut Odcinek 8

Isshin Matoi jest ojcem głównej bohaterki anime Kill la Kill, Ryūko Matoi. Stworzył Senketsu oraz parę gigantycznych Nożyczek, założyciel Nudist Beach. Został zamordowany przez wysłanniczkę organizacji Revocs za prowadzenie nielegalnych badań na temat Żywego Materiału.

WyglądEdytuj

Mężczyzna był przygarbiony, nosił przepaskę na prawym oku, sandały i biały fartuch uszyty z Żywego Materiału. Miał długą brodę, laskę, na której się podpierał i chodził z myszą na ramieniu.

HistoriaEdytuj

Isshin wcześniej był Sōichirō Kiryūin - naukowcem pracującym w Revocs, mężem Ragyō Kiryūin, ojcem Ryūko i Satsuki, lecz kiedy odkrył podłą naturę swojej żony, odszedł od niej. Udało mu się przeżyć zamach zorganizowany na niego przez Takiji Kuroido. Ukrywając się przed Revocs, zmienił tożsamość i założył własną organizację - Nudist Beach. Razem z Aikurō Mikisugim, Tsumugu Kinagase i Kinue Kinagase prowadził badania na temat Żywego Materiału, aby obalić rządy rodziny Satsuki Kiryūin. W tym celu stworzył Senketsu, który był przeznaczony dla jego córki, Ryūko, którą samotnie wychowywał. Zbudował także wielkie Nożyczki, które były w stanie zniszczyć Żywy Materiał. Kiedy korporacja Revocs dowiedziała się o badaniach doktora, wysłała Nui Harime, aby go powstrzymać. Dziewczyna odkryła istnienie Nożyczek i posłużyła się nimi do zabicia mężczyzny, po czym zabrała jedno z jego ostrzy, nie udało jej się jednak wykryć Senketsu. Tuż po walce w domu zjawia się Ryūko, której ojciec daje pozostałe Ostrze Nożyczek, aby mogła walczyć na jego miejsce. Nim udaje mu się powiedzieć cokolwiek więcej, dziewczyna bowiem wybiega w pogoni za napastnikiem, a wtedy posiadłość staje w ogniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki