Fandom

Kill la Kill Wiki

Ira Gamagōri

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ira Gamagōri
Ira Gamagoori.png
Kanji 苛蟇郡
Hiragana いらがまごおり
Rōmaji Ira Gamagōri
Broń Bicz
Mundurek Trzygwiazdkowy Mundurek Goku
Zawód Przewodniczący Komitetu Dyscyplinarnego.
Krewni Brak
Wrogowie Ryūko Matoi
Debiut Odcinek 1
Wiek 19 lat

Ira Gamagōri nosi miano przewodniczącego Komitetu Dyscyplinarnego w Akademii Honnōji.

WyglądEdytuj

Ira jest wysoki i umięśniony. Ma krótkie, blond włosy zaczesane do tyłu, ciemne oczy i szerokie brwi. Na jego odstających uszach powieszone są srebrne kolczyki. Często gniewnie grymasi twarz. Nosi trzygwiazdkowy Mundurek Goku z akcesoriami, jakimi są kolce na ramionach oraz metalowe kastety z kolcami i buty.

OsobowośćEdytuj

Ira Gamagōri szczyci się zdyscyplinowaniem i tego samego oczekuje od innych. Jest nieustępliwy, wytrwały, lecz także pomocny, a przede wszystkim wierny jednej osobie, którą jest Satsuki Kiryūin, w którą jest wpatrzony jak w obrazek. Ira poszukuje sprawiedliwości. Nie toleruje bezpodstawnego znęcania się nad słabszymi. Czasem jest destruktywny i zwariowany. Na ogół panuje nad sobą, częstością jest jednak skrzykiwanie innych za jakiekolwiek niedociągnięcia, czy przewinienia. Czerpie także przyjemność z zadawania sobie bólu.

HistoriaEdytuj

Przed wstąpieniem do Akademii Honnōji, Ira był przewodniczącym szkoły, do której uczęszczał. Próbował powstrzymać grupę łobuzów, którzy dokuczali pewnemu chłopcu i chcieli namówić go do popełnienia samobójstwa. Gamagōriemu nie udało się zatrzymać ucznia przed skoczeniem z dachu budynku. Okazało się jednak, że na dole została rozstawiona trampolina Kiryūin. Wtedy pojawiła się młoda Satsuki i z łatwością pokonała wszystkich uczniów.

Gamagōri dołączył do Satsuki i przysiągł jej wierność. Po Nonon, jest przy Satsuki najdłużej z całej elitarnej czwórki.

FabułaEdytuj

Odcinek 1Edytuj

Gamagōri debiutuje w pierwszym odcinku, kiedy wkracza do klasy Aikurō Mikisugiego, by pojmać ucznia, który ukradł jednogwiazdkowy Mundurek Goku. Suzuki jednak rzuca bombę dymną, wybiega z klasy i kieruje się schodami na dół do wyjścia z budynku, tam jednak zastaje Irę, który ciska nim na dziedziniec. Suzuki wkłada skradziony uniform, jego moc nie może się jednak równać z mocą trzygwiazdkowego mundurka. Gamagōri ciska uczniem o mur akademii, a następnie przechwytuje skradziony strój i oddaje go jednemu z podwładnych uczniów.

Odcinek 8Edytuj

Podczas Naturalnej Elekcji, Ira natyka się na Ryūko Matoi i Mako Mankanshoku idące bokiem drogi. Postanawia je podwieźć - należy w końcu do Rady Uczniowskiej i jeśli spotka poza terenem szkoły ucznia w potrzebie, jego obowiązkiem jest mu pomóc. Podróż nie trwa jednak długo, zostaje bowiem przerwana przez Klub Motoryzacyjny, który chce napaść Gamagōriego. Właśnie wtedy Ryūko i Mako po raz pierwszy mają okazję podziwiać moc trzygwiazdkowego mundurka Iry, kiedy ten niszczy wszystkich przeciwników jednym uderzeniem.

Odcinek 9Edytuj

Następnego dnia Gamagōri staje do walki z Matoi w Bitwie Króla Wzgórza. Dziewczyna nie może zniszczyć jego ochronnej powłoki - Królewskiego Jarzma nawet swoim ostrzem. Kiedy Ira wciąga ją pod swoją mumią klatkę, ta, cudem unikając uduszenia, aktywuje Senketsu, który zyskuje nową formę - Senketsu Senjin, dzięki której Ryūko niszczy mundurek przeciwnika.

Odcinek 13Edytuj

Kiedy w akademii trwają przygotowania do podboju Kobe, Kyoto i Osaki, Gamagōri nakrywa Mako jak rozdaje wraz z Shinjirō gazety krytykujące ustrój szkoły. Łapie dziewczynę i każe jej pakować sprzęt do ciężarówek.

Odcinek 14Edytuj

Podczas szturmu na Kobe, Gamagōri używa Metalowych Przewodników Dyscyplinarnych, by pokonać uczniów Liceum Kami-Kobe.

Moce i zdolnościEdytuj

Trzygwiazdkowy Mundurek Goku:

  • Królewskie Jarzmo (縛の装 Shibari no Sō)
Mundurek Iry transformuje się w przypominający mumią klatkę strój. Królewskie Jarzmo skutecznie broni przed atakami przeciwnika; co więcej, każdy atak wzmacnia nosiciela. Nawet jeśli oponent nie atakuje, trzygwiazdkowy uniform może sam zacząć uderzać właściciela, by uwolnić swoją pełną formę. Królewskie Jarzmo posiada także warstwę ochronną, przez co nie może zostać zniszczone Ostrzem Nożyczek ani inną bronią zdolną uszkodzić Żywy Materiał.
  • Królewski Bicz (死縛の装 Shibaki no Sō)
Druga transformacja mundurka przewodniczącego Komitetu Dyscyplinarnego. W tej formie z ciała Gamagōriego wyrastają liczne przypominające bicze macki, a na plecach znajduje się kolczasty pierścień, który może posłużyć za broń. Ręce zbroi mogą się przemienić w dwie formy, których Ira chciał użyć, by uczynić z Ryūko Matoi "wzorową uczennicę". Królewski Bicz może w każdej chwili zmienić się z powrotem w Królewskie Jarzmo, przez co bardzo trudno jest go zniszczyć.
  • Królewskie Jarzmo Mk II (縛の装・改 Shibari no Sō Aratame)
Ulepszona wersja Królewskiego Jarzma, którą Ira otrzymał podczas podboju Kobe, Kyoto i Osaki.
  • Królewskie Jarzmo: Wybuch Ego (縛の装・我心開放 Shibari no Sō Gashin Kaihō)
Ostateczna forma Królewskiego Jarzma, użyta podczas finałowego starcia w Akademii Honnōji. Oprócz zyskania jeszcze większej siły, w tej wersji Gamagōri może używać również ognistych pięści, a także strzelać ognistymi kopiami jego twarzy z brzucha (dzięki tej zdolności Elitarnej Czwórce i Nudist Beach udało się zniszczyć transmiter Coversów).

Więcej w Fandom

Losowa wiki