Fandom

Kill la Kill Wiki

Barazō Mankanshoku

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Barazō Mankanshoku
Barazo Mankanshoku.png
Kanji 満艦飾 薔薇蔵
Rōmaji Mankanshoku Barazō
Przynależność Honnōji Academy
Nudist Beach
Zawód Lekarz z ciemnej ulicy
Medyk Nudist Beach
Status Żywy
Rodzina Sukuyo Mankanshoku (żona)
Mako Mankanshoku (córka)
Matarō Mankanshoku (syn)
Wrogowie Ragyō Kiryūin
Nui Harime
Rei Hōōmaru

Barazō Mankanshoku to postać występująca w anime Kill la Kill. Jest ojcem Mako Mankanshoku. Pracuje w klinice.

WyglądEdytuj

Barazō ma duży brzuch, solidne ręce i cienkie nogi. Jego twarz jest tłusta. Na jego nosie są okulary. Ma brązowe oczy i włosy tego samego koloru. Są zaczesane do tyłu. Często ma szeroki uśmiech. Nosi białą koszulę z luźno zawiązanym, czarnym krawatem. Okrywa się beżowym płaszczem. Zazwyczaj chodzi bez spodni. Wkłada też białe kapcie.

OsobowośćEdytuj

Jest bardzo luźny i wesoły, czasem nawet lekko zboczony. Rodzina żartobliwie nazywa go lekarzem spod ciemnej uliczki, z czym nie ma problemu, a nawet sam tak o sobie mówi. Poza kilkoma wyjątkami, nie przejmuje się zbytnio ludzkim życiem. Jak sam przyznaje, zabił więcej osób niż uratował, nie przejmuje się jednak tym (martwi ludzie nie mogą go pozwać). Często droczy się ze swoim synem, Matarō. Bardzo lubi jeść, co też po nim widać. Wiele razy widzimy go, kiedy wraz z Matarō i Gutsem podglądają przebierającą się lub wychodzącą spod prysznica Ryūko.

FabułaEdytuj

Barazō po raz pierwszy pojawia się w drugim odcinku, kiedy Matarō zanosi nieprzytomną Ryūko Matoi do swojego domu. Barazō opatruje ranną dziewczynę, a ta, po odzyskaniu przytomności, przestraszona obecnością obcego człowieka, nokautuje go.

Podczas Dnia Bez Spóźnienia, Barazō wraz z Matarō i Gutsem starają się dostarczyć Ryūko świeżo wypranego Senketsu. Jednak kiedy cała czwórka jest już prawie u celu, Maiko Ogure upadając łapie za spodnie Ryūko i ściąga je, odsłaniając dolną część bielizny dziewczyny, co dekoncentruje kierującego samochód Barazō i skutkuje wypadkiem. Wtedy mężczyzna przekazuje mundurek Matarō i Gutsowi.

Kiedy Ryūko walczy z Radą Uczniowską na arenie w akademii, rodzina Mankanshoku śledzi wydarzenia na ekranie telewizora, jednak kiedy kończą im się pieniądze na opłaty za transmisję, postanawiają zakraść się do szkoły i oglądać starcie na żywo. Po dotarciu do akademii, cała rodzina wraz z Mako ruszają na pomoc Ryūko, która straciła nad sobą panowanie na skutek gniewu wywołanego walką z Nui Harime.

Po inwazji Coversów, cała rodzina Mankanshoku dołącza do Nudist Beach jako grupa medyków.

Więcej w Fandom

Losowa wiki