Fandom

Kill la Kill Wiki

Bakuzan

119stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Bakuzan
Bakuzan.png
Używany przez Satsuki Kiryūin
Używany w celu Walka

Bakuzan to miecz należący do Satsuki Kiryūin. Dziewczyna świetnie opanowała sztukę posługiwania się tą bronią, będąc w stanie pokonać przeciwnika nawet bez wyciągania miecza z pochwy.

WyglądEdytuj

Bakuzan jest kataną z czarnym ostrzem i białą rękojeścią zakończoną prostą, srebrną kashirą. Tsuba ma kształt prostokąta. Pochwa jest biała i zdobi ją srebrny sznur. Brak przesadzonych ozdób nadaje mu nieco surowy, ale schludny wygląd.

WalkaEdytuj

Jego krawędź jest ostrzejsza nawet od Ostrza Nożyczek, a jego moc tak wielka, że może uszkodzić aktywowane Kamui. Po zamachu na Ragyō Kiryūin podczas Wielkiego Festiwalu Kultury i Sportu Bakuzan zostaje złamany na dwie części. Pierwsza z nich, Bakuzan Kōryu, trafia do Iry Gamagōri, który później przekazuje ją Uzu Sanageyamie. Drugą część, Bakuzan Gako, dzierży Nonon Jakuzure. Po wydostaniu Satsuki z niewoli jej matki, obie części miecza trafiają do jego pierwotnej właścicielki. Niewiele później okazuje się, że tak, jak w przypadku Ostrza Nożyczek, dwoma ostrzami Bakuzana można zapobiec regeneracji Żywego Materiału.

Bakuzan 2.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki